Klacht POSTNL: Niet nakomen afspraken

J.E. Knoop-nederhoed

Ik wacht nog steeds op een Remboursuitbetaling.
Vrijdag op 27 oktober contact gehad dat hij maandag 30 oktober uitbetaalt zo worden.
Op 30 oktober eind van de middag telefonisch contact gehad met de Post.nl en ineens blijkt het geld te zijn verdwenen.
Trace nummer is 3SBETA980476777 verstuurd op 12 oktober en ontvangen door de klant op 14 oktober.
Uitbetaling Rembours moet volgens de Post.nl volgen binnen 10 werkdagen, helaas niet gebeurt dus.
En nu is blijkbaar het geld helemaal verdwenen.

Graag tekst en uitleg hoe zoiets kan gebeuren en zo snel mogelijk de uitbetaling

J.E. Knoop-nederhoed
    helaas nog steeds geen reactie van de post.nl
    Geachte heer, mevrouw Knoop,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent, omdat u de Remboursbetaling voor een door u verstuurd pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Het spijt me om dit te horen en wil ik mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik heb de betaling opgezocht in ons klachtensysteem en zie dat dit eindelijk is verwerkt. Onze onderzoeksafdeling heeft te kampen met een achterstand waardoor dit later is gebeurd dan u eerst is beloofd. Mijn excuses hiervoor. De betaling is aangemaakt 7 november om precies te zijn. Betalingen vinden doorgaans binnen uiterlijk een week plaats, omdat dit te maken heeft de verwerking bij ons en de verwerking bij de verschillende banken.

Ik wil u vragen om het Remboursbedrag af te wachten, want dit zal z.s.m. op uw rekening bijgeschreven worden. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Minke

J.E. Knoop-nederhoed
Ondertussen is het 14 oktober we zijn een week verder en er is nog steeds geen geld overgemaakt. Het wordt onderhand erg vervelend dat jullie steeds je afspraken niet nakomen.