Klacht POSTNL: Niet nakomen afspraken

Jandiealleskan

.... Zonder optie de levering in de ochtend geplaatst (dit is aan bol.com te danken). Nadat ik in de ochtend niet aanwezig was (aangezien mensen gewoon werken), kon ik tot 10h 's avonds aangeven hoe er de dag erop met mijn pakketje omgegaan zou worden. Nu had ik ik de optie 'leveren op post-nl locatie' aangeklikt. Prima, met dit idee dus ook gewoon de dag in gegaan. Vervolgens staat er in de app, vanaf 15.00 uur beschikbaar, ik met alle enthousiasme naar de post-nl. Maar nee hoor, geen pakketje te vinden. Geef dit ten minste aan als je je niet aan de afspraken kunt houden, ik ging namelijk eerder van het werk weg. Vervolgens probeerde ik de klantenservice te bellen, maar tevergeefs, ik heb 30 minuten in de wacht gestaan en uiteindelijk maar opgehangen. Slechte zaak dit.

Duidelijk zijn in communicatie en niet afspraken maken en die vervolgens niet nakomen.

- De track & trace code van het betreffende pakket.