Klacht POSTNL: Niet nakomen afspraken

Klachtnummer
# 406201
Gebruiker
Jandiealleskan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

.... Zonder optie de levering in de ochtend geplaatst (dit is aan bol.com te danken). Nadat ik in de ochtend niet aanwezig was (aangezien mensen gewoon werken), kon ik tot 10h 's avonds aangeven hoe er de dag erop met mijn pakketje omgegaan zou worden. Nu had ik ik de optie 'leveren op post-nl locatie' aangeklikt. Prima, met dit idee dus ook gewoon de dag in gegaan. Vervolgens staat er in de app, vanaf 15.00 uur beschikbaar, ik met alle enthousiasme naar de post-nl. Maar nee hoor, geen pakketje te vinden. Geef dit ten minste aan als je je niet aan de afspraken kunt houden, ik ging namelijk eerder van het werk weg. Vervolgens probeerde ik de klantenservice te bellen, maar tevergeefs, ik heb 30 minuten in de wacht gestaan en uiteindelijk maar opgehangen. Slechte zaak dit.

De oplossing

Duidelijk zijn in communicatie en niet afspraken maken en die vervolgens niet nakomen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De track & trace code van het betreffende pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen