Klacht POSTNL: Niet nakomen bezorgafspraak

Klachtnummer
# 186445
Gebruiker
Ngamanpoon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Op 18 september 2016 heb ik een tv besteld bij Coolblue. Deze bestelling is op dezelfde dag door Coolblue bij jullie aangeboden. De bezorgafspraak stond ingepland voor 19 september tussen 11.00 - 14.00. Helaas, was ik net te laat thuis om het pakket in ontvangst te nemen. Daarop heb ik gelijk online de bezorgafspraak gewijzigd naar dinsdag 20 september tussen 18.00 - 21.30. Om er zeker van te zijn dat ik het pakket in ontvangst kon nemen, heb ik zelfs een halve dag vrij genomen. Ik werk namelijk in Amsterdam.
Om 21.45u was er nog geen koerier te bekennen. Er stond dat het pakketje vertraging had. Goed kan gebeuren, maar om 22u stond dat het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden zou worden. Dit kan toch niet? Ik werk gewoon fulltime, en kan niet de hele dag op een pakket zitten wachten.

De oplossing

Ik wil graag dat er een nieuwe bezorgafspraak wordt gepland voor vanavond/morgenavond vanaf 19.30.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Poon,


    Uit uw bericht begrijp ik dat er twee bezorgpogingen niet aan de verwachtingen hebben voldaan. Hierover heet volgende.

    In een enkel geval kan er vertraging zijn op de route door bijzonderheden. Het bezorgmoment naar keuze niet kunnen behalen is niet de bedoeling. Hierbij bied ik mijn excuses aan voor al het ervaren ongemak.

    Bedankt voor uw signaal. Ik heb intern een melding gemaakt onder casenummer 03155277. Uw klacht wordt besproken met de verantwoordelijke personen. Hiervan ontvangt u geen terugkoppeling.

    Volgens mijn gegevens is de zending op 21 september bij u bezorgd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice


    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen