Klacht POSTNL: Niet nakomen van de afspraken en vervolgens met leugens op de klant afschuiven.

k.k.

Gisteren een laptop besteld via bol.nl, keurig een PostNL track en trace nummer ontvangen: indicatie levering vandaag 4/12/18 19.15u - 20.15u. Speciaal voor thuisgebleven, omdat ik op de laptop heb gerekend voor mijn bedrijf en geen projecten aangenomen voor deze avond. Voor de zekerheid controleer ik de track and trace, plots staat er rond 19.17u 'We hebben u gemist, we komen nog een keer'. Geen briefje in de bus. Geen bel. Heb bij het raam gezeten de hele tijd. Bezorger is niet langs geweest.

Eerlijk zijn!

Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding begrijp ik dat onze bezorger niet heeft aangebeld. Dit is niet volgens de procedure. Ik vind dit heel vervelend en bied u mijn excuses aan voor wat er is gebeurd. Ik ga dit per direct voor u melden bij de leidinggevende van de betreffende bezorger, zodat dit besproken gaat worden met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen. Volgens mijn systeemgegevens is de zending met de barcode 3STXKC11372542, inmiddels terecht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.