Klacht POSTNL: Niet nakomen van juiste tijdstip

Klachtnummer
# 380019
Gebruiker
Pieterpost
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket wordt uren eerder bezorgd dan aangegeven tijdstip in tijdsvenster van track and trace. Hierdoor kon het niet worden aangenomen. Ze willen bezorger niet contacteren om nogmaals op afgesproken tijdstip langs te rijden!!!!

De oplossing

Ik wil het bedrijf in de toekomst bezorgers nogmaals op vermelde tijdstip laat terug rijden! Zodat het pakket kan worden aangenomen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. De bezorger kwam een uur eerder langs dan het bezorgmoment in de track en tracé aangaf, waardoor u het pakket niet heeft kunnen aannemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u hierdoor het pakket niet heeft kunnen ontvangen. Het bezorgmoment in de track en trace is een verwachting. Door omstandigheden kan de bezorger eerder of later langskomen om het pakket te bezorgen. Wij kunnen er niet voor zorgen dat de bezorger dan nogmaals langskomt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen