Klacht POSTNL: Niet nemen van verantwoordelijkheid
Details
Klacht
Moest met spoed een pakketje naar Zwitserland voor het verzenden van een kado voor een jubileum, € 55,15 betaald om hem via PostNL te verzenden. Pakket komt om onduidelijke reden niet aan. Duizend keer met klantenservice bellen, krijg niet betrokken medewerkers aan de lijn, moet maar tussen 2 en 6 weken wachten. Had de kleine letters maar moeten lezen. PostNL heeft het vervoer uitbesteed aan UPS, dus de vraag aan klantenservice, bel dan met UPS, dat kan niet! waarom niet? je hebt een telefoonnummer en jullie interne ref code voor het pakje. Nee meneer dat doen we niet, wacht u maar af. Uiteindelijk toch zelf UPS benaderd, pakketje ligt al dagen lang in Leeuwarden bij Post NL. Dan een klacht indienen. Je komt iedere keer weer op een webpagina, moet vragen invullen om een medewerker te pakken te krijgen, naar lang wachten, u wordt nu geholpen door een medewerker. Maar ze reageert niet op mijn tekst, dan een berichtje, we hebben een storing! maar ze hebben ook mijn mobiel nummer! geen telefoon, gewoon de klant laten stikken. 55,- + 125,- + 150km. nu uitgegeven om het pakketje door mijn zoon met Easyjet te laten brengen voor het afgelopen weekend !!Dank je Post NL voor het nemen van jullie verantwoordelijkheid, ook dank voor de geweldige na-service en bereidwillige medewerkers!!
Gewenste oplossing
Dat ze hun klanten serieus nemen- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.