Klacht POSTNL: Niet normaal

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 325346
Gebruiker
Brahim
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangetekend brief nog niet aangekomen in Duitsland
Normaal 2a 3 dagen
Status in transit al 4 dagen

De oplossing

Op tijd bezorgen wat ze beloven op hun site

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Ammi,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een aangetekende brief naar het buitenland heeft verzonden en dat deze tot op heden niet is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

    De overkomstduur is een indicatie. Het kan een keer gebeuren dat een zending wat langer onderweg is. Ik verwacht dat u spoedig nog een update zal zien in de status. Mocht dit niet het geval zijn en de zending is uiterlijk 14 oktober nog niet op de bestemming, dan wil ik u vragen om opnieuw contact met ons op te nemen, zodat er een onderzoek kan worden opgestart.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brahim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen