Klacht POSTNL: Niet of nauwelijks post bezorgt

Klachtnummer
# 603811
Gebruiker
DM
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Post komt niet of nauwelijks of een week of meer te laat .

Dit is onacceptabel ik run een bedrijf en krijg hier grote problemen mee.

Gewenste oplossing

Zorgen dat mijn post op tijd binnen komt .
Anders ga ik schade claims indienen via een advocaat

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    DM
    Datum
    Ik heb mijn gegevens netjes ingevuld . Telefoon nummer klopt gewoon . Misschien moet u me bellen en niet naar het nummer op u scherm gaan zitten staren want dan gebeurd er inderdaad niets . En jezelf schoon praten is heel makkelijk maar de postbode loopt toch echt in een post NL jas rond en op de fiets staat toch ook echt post NL . In onze hele wijk klagen mensen . Alleen de pakket bezorging gaat goed . Maar goed ik zal wel weer mijn BSN nummer niet goed hebben opgegeven of een of ander excuus . Ik hoef geen antwoord meer doe er gewoon wat aan !
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik heb geprobeerd te bellen, maar de verbinding werd gelijk verbroken. Wij bellen wel anoniem. Misschien heeft u anonieme telefoonnummers geblokkeerd?

    Elke dag worden er zo’n 7 miljoen poststukken bezorgd. Gelukkig raakt maar een enkele keer iets echt zoek, maar ieder poststuk dat we niet goed bezorgen is er één te veel. Ik heb een melding gemaakt zodat gekeken kan worden of dit probleem vaker voorkomt in het postcodegebied, maar het is verder niet mogelijk om uit te zoeken waar uw post is. Poststukken zonder track & trace kunnen niet teruggevonden worden en ik wil u geen valse hoop geven.

    Wél heb ik uw klacht geregistreerd zodat dit inzichtelijk is voor de managers van postbezorging. Hierdoor kan bekeken worden of dit probleem vaker voorkomt in het postcodegebied zodat herhaling voorkomen kan worden.

    Maakt u al gebruik van 'MijnPost? Dit kunt u vinden in de PostNL app en zodra u deze functie activeert, ontvangt u elke dag een foto van uw post, wanneer wij post voor u hebben ontvangen in het sorteercentrum. Zo weet u altijd wanneer u post had moeten ontvangen en kunt u contact met ons opnemen wanneer u deze niet gekregen heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen