Klacht POSTNL: Niet ontvangen pakket en een valse handtekening door een vreemde.

DilCesur

Ik zou vanmiddag een pakket moeten ontvangen met een waarde van 550,-.
Wacht heel enthousiast op mijn pakket aan het wachten en later in de middag scheen dat mijn pakje was bezorgd. Het is een pakket waar handtekening vereist is, tot mijn verbazing zag ik online een handtekening dat niet van mij is.
Geen pakket en vervalsde handtekening!
Nu moet ik wachten tot ik mijn pakje ontvang die somewhere ligt, en hoe kan mijn pakket ergens worden afgeleverd terwijl handtekening vereist is?
Aan wie is mijn pakket dan afgegeven zonder id controle? er moet toch gecontroleerd worden aan wie je het afleverd als handtekening vereist is?
Ik ga uiteraard hier een zaak van maken en vooral dat mijn handtekening is vervalst door een vreemde dit is fraude.
Ik heb vandaag nog een ander bestelling opgehaald op een afhaalpunt post.nl moet echter controleren of al mijn handtekeningen overeenkomen met de vervalsde handtekening.
Ik wil echter weten aan wie mijn pakje is afgeleverd waar het nu ligt??
Dit is de 2de keer dat dit mij overkomt met post.nl
Ik zal nooit meer een webshop kiezen die werkt met post.nl

Straks moet ik ook nog is 550 euro betalen terwijl een ander geniet van mijn aankoop, bedankt post.nl voor je geweldige service!

Ervoor zorgen dat ik mijn pakket ontvang en niet een pakket aan een ander meegeven zonder id controle als handtekening vereist is.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. U geeft aan het pakket niet te hebben ontvangen, terwijl de track en trace aangeeft dat er getekend is voor de bezorging van het pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u het pakket niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat u hier ontevreden over bent. Ik zie in de track en trace dat het adres niet volledig overeenkomt met het adres dat u hier doorgeeft. Is het adres in de track en trace juist? Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan contact opnemen met PostNL voor een navraag voor deze zending.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

DilCesur
Mijn adres gegevens zijn correct. Ik kan het eventueel toezenden. Ik wacht nog even op het antwoord van de bezorger waar en of aan wie mijn pakket is afgeleverd. Ben nu een week verder, helaas geen antwoord. Uiteraard heb ik juridisch hulp gezocht en ook de politie opgelicht. Ik ben erachter gekomen dat id controle op id een verplichting is. Zoals ik aangaf, wil ik snel mijn pakket gauw ontvangen en ik wil dit gedoe niet. Het zal opgelost zijn als ik gauw antwoord ontvang van de bezorg bedrijf waar hun bezorger mijn pakket heeft afgeleverd. Ik neem aan dat aan de hand van de track code het te zien is of het adres correct is. JA! zeker correct, niet de fout ergens anders gaan zoeken, en graag contact opnemen met uw bezorger.