Klacht POSTNL: Niet ontvangen pakket is kwijt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 401033
Gebruiker
nienietrexy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is volgens post NL in de brievenbus gegooid terwijl dat niet mogelijk was. Geeft aan te vragen bij de buren maar die hebben hem niet. Ik heb niets ontvangen en post NL vertelt mij om te wachten en kan niets doen. Pakket is nu kwijt.

De oplossing

Ik wil een vergoeding en ik wil mijn pakket zsm

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Volgens de scans zou deze zijn afgeleverd in de brievenbus, echter heeft u niets ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat jammer om te vernemen dat u niets heeft ontvangen. Volgens mijn informatie zou het inderdaad in de brievenbus geleverd moeten zijn. Mocht dat niet zijn gebeurd en uw buren hebben het ook niet, dan raad ik u aan om dit bij de afzender aan te geven. Die kan dit eventueel verder na laten kijken en voor u een passende oplossing zoeken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nienietrexy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Met de afzender contacten. Maar dat is mijn stiefvader. Hij weet ook niet wat hij hiermee moet. Dit is echt heel slecht van post nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?