Klacht POSTNL: Niet ontvangen pakket

gewoonwendy

Ik zit al weken te wachten op een duur pakket wat ik besteld heb als cadeau. Volgens de trackcode EV887427848CN, zou het pakket veilig en wel afgeleverd zijn bij mij. Nou kan u vertellen.. ik heb helemaal niks ontvangen. Ook geen briefje van de bezorger dat hij geweest is.

Ik snap dat dit niemand interesseert maar dit cadeau is voor iemand die nog maar een paar maanden gegeven is, en dit was d’r grote wens.

Willen jullie alsjeblieft uitzoeken waar mijn pakket is?

Duidelijkheid over mijn pakket, en het allerbelangrijkste… dat ik het ook ontvang!

Nog niks gehoord
    gewoonwendy
    Tot op heden nog geen reactie gehad van PostNL! Het interesseert daar letterlijk helemaal niemand iets!!!

Geachte mevrouw van Rooij,

Als eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor de late reactie. Op deze website reageren wij helaas later dan via onze vaste kanalen. Mocht u eerder reactie willen op uw vraag, dan kunt u altijd contact opnemen via één van onze kanalen via: www.postnl.nl/klantenservice.

Ik begrijp dat u uw zending uit het buitenland tot op heden niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Tot mijn spijt moet ik u helaas melden dat uw pakket retour is gestuurd op 15 november, omdat deze niet tijdig is afgehaald bij de PostNL locatie die gekoppeld was aan uw adres. Dit proces kan ik niet voor u terugdraaien en ik raad u dan ook aan om hier contact over op te nemen met de afzender. Mocht u hier geen kennisgeving over hebben ontvangen, dan ontvang ik graag uw e-mail adres en telefoonnummer om uw klacht te registreren.

Thera
    PostNL
    gewoonwendy

Op een andere site waar ik deze klacht ook gemeld heb, heb ik van jullie ook reactie gehad. Zie hieronder. Daarin wordt duidelijk gemaakt dat ik GEEN bericht heb gekregen van jullie om mijn pakket af te halen!!
    Dus ik snap niet dat ik hier zo’n standaard antwoord krijg.. als de fout al toegegeven is. Dankzij jullie heb ik het pakket niet op kunnen halen en gewoon betalen zoals de bedoeling was. Nu is het terug in het buitenland waar ze moeilijk tegen mij doen op dit moment.

Wendy Doezé
    wendy@lightotel.nl
    0614488155

Omdat u inklaringskosten moest betalen voor het in ontvangst nemen van uw pakket, is het pakket direct bij een afhaallocatie bij u in de buurt gebracht. Wanneer u inlogt op onze website kunt u via de Nederlandse Track&Trace-code bekijken om welke afhaallocatie het gaat. De code is 3SEPGE3801417. Door een fout in het systeem is er geen afhaalbericht naar u toegestuurd. Mijn excuses hiervoor. Deze fout is inmiddels hersteld. Voor de zendingen waar geen bericht voor is gestuurd, zult u alsnog een afhaalbericht ontvangen. Hoewel uw pakket op dit moment retour is gestuurd, gaan we proberen om uw zending te onderscheppen. Wanneer dit lukt, krijgt uw zending een nieuwe statusupdate met 'direct naar afhaallocatie'. Wij gaan ons best voor u doen, maar ik kan helaas niks garanderen. Ik raad u daarom aan om de status van uw pakket in de gaten te houden. Mocht het niet mogelijk zijn om uw zending te onderscheppen, dan kunt u contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing, omdat de afzender het pakket naar u toe heeft gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak en ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende informatie hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Geachte mevrouw Doezé,

Bedankt voor uw bericht, en het sturen van uw contactgegevens. Het spijt me te horen dat uw pakket retour is gegaan omdat u geen afhaalbericht hebt ontvangen. Daarnaast betreur ik het dat uw contact met de afzender moeizaam verloopt.

Alhoewel mijn collega heeft aangegeven om een poging tot onderscheppen te doen, moet u er van uit gaan dat dit pakket terug gaat naar de afzender. Ik wil u daarom toch aanraden om met de afzender in contact te blijven.

Ik heb een klacht voor u ingediend, zodat we kunnen achterhalen waarom u geen afhaalbericht heeft ontvangen. Zo kunnen we voorkomen dat u in de toekomst weer pakketten misloopt.

Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Ik hoop dat de afzender u een oplossing kan bieden en dat u snel over uw bestelling beschikt.

Yoeri