Klacht POSTNL: Niet ontvangen post

Anoniem

Al verschillende jaren ontvang ik mijn post niet. Ik heb al verschillende malen hierover een klacht bij Postnl ingediend. Ik krijg steeds een standaardantwoord. Dit standaardantwoord ben ik ook verschillende malen tegengekomen als antwoord op klachten op deze site: " wat vervelend dat u uw post niet heeft ontvangen............Wij nemen contact op met de vestigingsmanagers.etc.etc..".
Vervolgens verandert er niets. Ik krijg vaak aanmaningen van rekeningen die ik nooit heb ontvangen. Ik krijg bijna nooit mijn tijdschriften. Verschillende uitgevers willen mijn abonnement niet verlengen vanwege de vele bezorgklachten die ik heb ingediend.
Ik hoop dat er eindelijk iets aan het probleem gedaan wordt en dat ik geen standaard antwoord krijg: " Wat vervelend bla, bla bla" . Daar schiet ik niets mee op. Overigens geldt dit probleem voor de gehele wijk waar ik woon.

Geen standaardantwoord, maar een serieuze oplossing.
Het zou redelijk zijn wanneer ik een compensatie zou krijgen. Een en ander heeft mij al veel geld gekost: Aanmaningskosten, tijdschriften die ik nooit ontvangen heb, maar wel voor betaald. Vorige week had ik kaartjes gewonnen voor een tuinbeurs, maar die ontving ik pas toen de beurs was afgelopen. Ik vind dat Postnl hier wel een vergoeding tegenover mag stellen.

Geachte mevrouw Snijder,Bedankt voor uw klachtmelding op Klachtenkompas. U schrijft dat u al jaren problemen heeft met de postbezorging. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als uw post niet bezorgd wordt. Namens PostNL mijn oprechte excuses hiervoor.Helaas heb ik u niet telefonisch kunnen bereiken, daarom reageer ik hier op uw melding.
    Ik heb uw klacht doorgegeven aan de bezorgafdeling. Binnen vijf werkdagen zult u geïnformeerd worden over de maatregelen die worden genomen om de kwaliteit van de bezorging in uw wijk te verbeteren. Ik verzoek u de melding op deze site af te sluiten wanneer u de reactie heeft ontvangen. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de bezorging van uw post.Met vriendelijke groet,Mirjam
    Anoniem
    Elke keer als ik een klacht indien, krijg ik dit antwoord: " wij hebben telefonisch geen contact met u kunnen opnemen en geven de klacht door aan de bezorgafdeling" Vervolgens zijn er twee mogelijkheden: of ik krijg van de bezorgafdeling een brief waarin ze aangeven dat ze telefonisch geen contact met me konden opnemen, of ik krijg helemaal geen reactie meer. Ik ben benieuwd of het deze keer anders is.
    Anoniem
    Ik kreeg gisteravond een enquete van Postnl over mijn tevredenheid mbt het telefoongesprek dat met de klantenservice zou hebben plaatsgevonden!
    Dat is natuurlijk grote onzin. Zoals de klantenservice in bovenstaande reactie zelf aangeeft, heeft er helemaal geen telefoongesprek plaatsgevonden. Dit bewijst maar weer dat alles automatisch en standaard wordt afgehandeld en dat er helemaal niet serieus naar een klacht wordt gekeken.
    Geachte mevrouw Snijder,Hartelijk dank voor uw reacties. Ik vind het erg spijtig dat u de indruk heeft gekregen dat er niet serieus naar klachten gekeken wordt en bied u hiervoor mijn excuses aan.Naar aanleiding van uw berichten heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals besproken heb ik bij de afdeling die gaat over de sortering en bezorging van uw post aangedrongen op aanvullende maatregelen. Ik ga ervan uit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Ik verzoek u deze melding op de site af te sluiten. Zoals telefonisch met u afgesproken vernemen wij het graag indien u ondanks de ondernomen actie de komende tijd geen verbetering opmerkt in de kwaliteit van de postbezorging op uw adres. Met vriendelijke groet,Tamar
    Anoniem
    Zoals ik telefonisch heb aangegeven, kan ik op basis van een telefoongesprek niet beoordelen of mijn klacht goed is afgehandeld.
    Ik kan deze beoordeling pas doen over een tijdje; dan kan ik immers pas beoordelen of er een verbetering is opgetreden.