Klacht POSTNL: Niet ontvangen post

Smulders84

Man mijn heeft stickers besteld voor zijn onderneming. Omdat dit samen met een geboortekaartje (in een envelop, zonder postzegel, zie bijlage 1) in de envelop met stickers zat, zouden deze in 1 envelop afgeleverd dienen te worden (zie bijlage 2). Helaas was dit niet het geval, de envelop met het geboortekaartje (zonder envelop) is goed aangekomen, een paar dagen later is de envelop (waar de stickers en het geboortekaartje samen in zouden zitten) leeg aangekomen met jullie kaartje met excuses erbij.

We hebben de stickers opnieuw moeten bestellen en zo dus dubbele kosten moeten maken (bijlage 3)

Wij verzoeken jullie het door ons dubbel betaalde bedrag aan ons te voldoen

Geachte heer/mevrouw Smulders,

Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw order niet is afgeleverd zoals u van ons mag verwachten. Hierover het volgende.

Mijn oprechte excuses voor al het ervaren ongemak. Uit uw bericht en de bijlagen die u meestuurt, blijkt dat uw klacht over een zakelijke zending gaat. Hierbij kan ik u niet verder helpen. Graag verwijs ik u naar mijn collega's van PostNL Zakelijk die u verder helpen. Zij zijn bereikbaar via één van de volgende kanalen: https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Zakelijk

Ik hoop dat u gauw meer duidelijkheid krijgt hierover.

Sandra
    PostNL