Klacht POSTNL: niet ontvangen van een verzonden pakketje

Klachtnummer
# 306764
Gebruiker
J.P.G.M. Kokx
Datum
4 reacties

Details

Klacht


Ik heb een bescherm hoes voor mijn beeldscherm van Samsung Galaxy S7 van glas besteld bij Phone Factory Betaald en dat is door Phone Factory keurig netjes op 27 mei verzonden naar post nl. Na diversen keren te hebben gemaild naar hun en telkens met de melding wij hebben dat die datum naar post nl verzonden
Eerlijk gezegd vind ik dit diep triest temeer ik hoor dat inderdaad het nogals een keertje voorkomt dat er na het verzenden een artikel niet door post nl is geleverd wordt. Graag zou ik van u horen wat hier het probleem is. En als ik het niet krijg zou ik graag dat geld wat ik heb gestort terug willen ontvangen van degene die dit is kwijt geraakt of ?????

Gewenste oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    J.P.G.M. Kokx
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Kokx,

    Ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden voor het feit dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft. Zou u de Track en Trace-code van het pakket door kunnen geven? Met deze code kan ik de status van het pakket onderzoeken.

    In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Rodney
    PostNL
  3. Auteur
    J.P.G.M. Kokx
    Datum

    Beste Rodney,
    Ik heb een bericht gestuurd naar Phone Factory en die schrijven gezien de prijs is hier geen track en trace code voor dus hebben ze het via de post opgestuurd middels postzegels. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat dit pakketje kwijt raakt of niet word geleverd. Nogmaals vind ik het toch vreemd dat dit zo gebeurt want dan zou je niets middels postzegels iets opsturen in de hoop dat het aankomt, hopelijk begrijpt u mij ik moet nu weer dit artikel bestellen gezien ik het al betaald had. Nu is het bedrag niet overdreven veel maar elke cent telt lijkt mij.
    Mvg, Johan.
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Kokx,

    Dank u wel voor uw reactie.

    U heeft natuurlijk helemaal gelijk dat de post gewoon bezorgd moet worden. Daarom heb ik hier een registratie voor gemaakt. Er zal nu gekeken worden aan de hand van de postcode of dit vaker voorkomt in je regio. Mocht dit het geval zijn dan zal er een onderzoek gestart worden naar de reden en oplossing hiervan.
    Echter kan ik hier geen vergoeding voor geven omdat de zending zonder aanvullende dienst is verstuurd. U zult hiervoor een oplossing moet vinden met de afzender. Dit komt omdat u de klant bent van de afzender. U heeft met de afzender geregeld dat zij de zending bij u bezorgen. De afzender heeft ervoor gekozen om dit door ons te laten doen en daarom moet de afzender het met ons regelen want zij zijn onze klant.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen