Klacht POSTNL: Niet ontvangen zending(en)

# 119068
K.Wolff

2x zending niet ontvangen via PostNL ook nog van verschillende verzenders.

Van inktpatroonshop een zending niet ontvangen, staat wel op afgeleverd op 11/7/15 en dit terwijl ik er niet was. Via de app stond deze op aflevering 15/7/15 tot een uur of 1800 alleen daarna stond er ineens aflevering 11/7/15.
Is niet aangeboden , is niet afgeleverd en is zeker niet ontvangen. POSTNL doet niets!!!!

Zending via Marktplaats met track&trace komt nergens naar voren, terwijl wel een code heb, al dagen niets ontvangen...

Tevens ook nog 2 leveringen op 1 dag waarvan ik er voor 1 heb getekend en zeg tegen de chauffeur er moet nog een zending zijn, hij kon niks vinden en ik ga een half uur later de deur uit en pak de post en tot mijn stomme verbazing ligt er een briefje dat ik niet thuis was en dat ik het de volgende dag kan ophalen!!!!! Hoe kan het toch altijd zo een vreselijke bende zijn bij dit onmenselijke bedrijf voor klant en subcontractors.

Kan alles vragen er word toch nooit iets aan gedaan.
Het interesseerd ze hekemaal niks, de klachtenafdeling kan net zo goed een opgenomen tekst worden, altijd hetzelfde... Het spijt ons en u zal moeten wachten.. Chauffeur kunnen we niet bereiken enz enz enz.
Ik heb zo de balen van dat hele POSTNL dat ik echt hoop dat het snel word overgenomen door capabele mensen en ze direct alles gaan reorganiseren zodat er is wat word gedaan voor de klanten.
Het kan niet zo zijn dat de klant eeuwig en altijd de dupe is van mismanagement binnen deze kleuterschool opgeleide personen.
Je word als klant niet gehoord en het is altijd hetzelfde liedje.
In de afgelopen tijd al meerdere malen problemen gehad en gebeld maar geen enkele respons..
Ik kan echt iedereen aanraden om te verzenden met DPD - UPS - DHL en niet met dat zogenaamde bedrijf POSTNL... Niets kunnen ze, afleveren niet, klachten oplossen niet,.
2 dingen kunnen ze wel: Zendingen Kwijtraken en veel geld vragen om klacht te melden.

Geachte heer Wolff,

Wat enorm vervelend dat u uw zending(en) niet heeft ontvangen. Graag wil ik kijken wat ik voor u kan doen. Maar dan heb ik wel de 3Scodes nodig van de zendingen. Heeft u die voor mij? Graag de 3Scode en het specifieke probleem.

Ik hoor graag van u.

Elis
    Klantenservice PostNL
    K.Wolff
    Ze zijn er al 2 weken mee bezig!!! Pakket 1 heb ik ontvangen op 16/7 terwijl deze aan de verzender al was doorgegeven als geleverd op 11/7??????

Pakket 2 zijn ze al bijna 2 weken mee bezig 3SPARA3041140 en is sinds maandag inderweg naar een afhaaldepot????? Wordt er stapelgek van. Heeft me zoveel tijd energie en geld gekost ondertussen...
    K.Wolff
    En vandaag opnieuw geen levering van het pakket.
    Weer onderweg, bellen bellen bellen het maakt ze allemaal geen moer uit!!!!!!!
    Verzender heeft 100 x gebeld , ik als ontvanger het interesseert jullie helemaal NIKS...
    Niemand doet iets, ik heb verdomme dat pakket nodig.
    K.Wolff
    Hoe kan het dat PostNL er zo een klerebende van maakt en het ze geen reet interesseerd hoe belangrijk iets voor je kan zijn.
    Pakket staat al 2 weken bij PostNL waarvan ze al 5 dagen onderweg zijn naar een afhaallocatie (die als je belt iedere keer ergens anders is) Al meerdere keren beloofd dat het in orde komt, vandaag ineens in me scherm dat pakket vandaag word afgeleverd EINDELIJK!!!!! Oh nee toch een grapje van PostNL dat is om je nog verder te zieken, ze zijn het nog aan het uitzoeken
    K.Wolff
    word volgende week. Het zijn verdomme belangrijke dingen waardoor ik nu al 2 keer iemand heb laten komen voor Jan L.L, maar dat maakt jullie niks uit, jullie beloven van alles.
    Waar kan ik een compensatie aanvragen voor de geleden schade? Telefoonkosten? Vrije tijd die ik heb moetenm regelen voor het niet nakomen van JULLIE afspraken?
    WAAR WAAR WAAR kan ik terecht om is een oplossing te vinden. Niemand doet iets en het kost mij geld omdat POSTNL weigert mee te werken. Reactie graag
    K.Wolff
    Wat een SLECHTE. organisatie dat hele PostNL.
    Nooit reageren ze fatsoenlijk of ze vragen 1 x wat en je hoort na je antwoord niks meer.
    Walgelijk hoe jullie met klanten " verzender " en ook "ontvanger" omgaan.
    Klachtenafhandeling is een lachertje bij jullie. Het interesseerd PostNL helemaal niks. Geld is betaald voor het pakket en verder zoeken de klanten het maar uit!!!
    Geachte meneer Wolff,

Het zit u inderdaad niet mee lees ik. Balen dat de zending nog niet is ontvangen.
    U heeft mij helaas maar 1 barcode verzonden voor het pakket wat u nog verwacht.
    Voor het pakket wat u te laat heeft ontvangen, ik kan zonder barcode helaas niets checken of verklaren. Mijn collega vroeg eerder om de barcode. Sorry, als u de barcode wilt sturen dan kijk ik hier nog graag naar.

Over het pakket wat u nog niet heeft ontvangen, dit is een ontzettende vervelende situatie en gaat inderdaad niet goed. Heeft u al contact gehad met de afzender van het pakket? Er kan namelijk al een tijdje een onderzoek worden opgestart om het pakket zo snel mogelijk boven water te krijgen. Helaas is het zo dat alleen de afzender dit onderzoek kan opstarten vanwege de overeenkomst die we hebben met de verzender.
    Ik raad u aan om contact op te nemen met de verzender.
    Ik hoop dat u uw zending snel mag ontvangen.

Nans
    K.Wolff
    Standaard antwoord alleen een andere naam onder het bericht.
    Wat moet ik hier nu mee... Kan niks met die sorry's die alleen maar uit beleefdheid worden getypt.
    Klacht interesseerd jullie helemaal niks, jullie reageren niet/nauwelijks. En altijd alleen maar sorry.. Ik haat deze oplossingsgerichtheid van PostNL klachtenafdeling. Ze kunnen er net zo goed een paar kleuters neerzetten. Jullie maken fouten en dan zou er normaliter een oplossing moeten komen. Bleh
    K.Wolff
    Lees aub andere klachten van mij bij hetzelfde slechte bedrijf.
    Geen zin om weer hetzelfde te moeten typen.

Mensen stop met postnl om deze te gebruiken als vervoerder er zijn zoveel andere oplossingen, waar je ook met eventuele klachten word geholpen.
    PostNL doet dit niet