Klacht POSTNL: Niet ontvangen

Klachtnummer
# 47757
Gebruiker
Kruik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb dochter in Londen en pakje inNovember opgestuurd alhoewel adres goed niet afgeleverd en terug ontvangen, met inhoud beschadigd.
Weer een pak van ruim 10Kg opgestuurd 13/1 en op 20/1 nog niet ontvangen.
Bar code is:3SKAAG4816569. Tracktrace nietszeggend.
Adres absoluut goed en NIET te verwijderen of beschadigen.

De oplossing

AFLEVEREN SPOEDIGST EN OORZAAK OPLOSSEN.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kreek,Ik vind het erg vervelend dat uw zending nog niet bezorgd is. Graag informeer ik u nader.PostNL is voor de traceergegevens afhankelijk van de gegevensuitwisseling met onze internationale partners. Deze lukt het niet altijd om tijdig de informatie aan ons door te geven. Uw zending is verzonden naar het Verenigd Koninkrijk. Helaas heeft PostNL nog geen bevestiging gekregen vanuit het Verenigd Koninkrijk dat uw zending is bezorgd. Is uw zending na 23 januari 2014 nog niet ontvangen door de geadresseerde? Neem dan contact met ons op voor het opstarten van een onderzoek naar uw zending.Met vriendelijke groet,Mina
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen