Klacht POSTNL: NIET ONTVANGEN

Klachtnummer
# 653230
Gebruiker
Gebruiker1638598783
Datum
1 reactie

Details

Klacht

mijn aangetekend brief uit morokko , verzonden op 7 maart 2023 heb ik nog NIET ontvangen .

Gewenste oplossing

mijn brief geraag alsnog leveren .

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. U geeft aan dat u uw Aangetekende Brief nog niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit teleurstellend voor u is en ik bied u hiervoor mijn oprechte excuses aan. Graag geef ik u een toelichting.

    Uw zending is bij de douane. De douane is een bevoegd gezag waar PostNL helemaal geen invloed op heeft. Uw zending is overgedragen aan de afdeling inklaring. De afdeling inklaring maakt de zending klaar voor beoordeling door de Douane, voor invoer. De inklaring kan tot 30 dagen in beslag nemen. Uw zending is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt. Informeren bij de Douane over de duur van afhandeling heeft geen zin. Het is niet mogelijk om de afhandeling te versnellen. Via Track & Trace blijft u op de hoogte van de laatste status van afhandeling van uw zending. Ik raad u aan de aflevering af te wachten.

    Ik begrijp dat dit niet naar uw tevredenheid is maar hoop door deze toelichting dat u duidelijkheid hierover heeft gekregen en begrip hiervoor heeft.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een prettige dag.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 


    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen