Opgelost door POSTNL: niet op tijd geleverd

content Opgelost
BrAiNcRaSh

ging zaterdag geleverd worden tussen 8u30 en 12u30 maar is die dag niet aangekomen.

Je blijft heel de dag in het weekend thuis om je pakketjes te krijgen dusja een verloren dag voor niets.

En dit is niet de eerste keer er iets misloopt ook paar keer meegemaakt dat ze zeggen niet thuis, er zelfs geen briefje in de bus steekt en je weeral een dag verloren hebt.
Om eerlijk te zijn telkens ik zie dat er van een webwinkel postnl
gebruikt wordt dan krijg ik al stress op voorhand.

stipter worden met leveringen en ook je leveranciers aanpakken want deze leveren de helft van de tijd het pakketje niet op tijd en soms zeggen ze ook niet thuis, geen briefje in bus of niets terwijl je wel thuis was.

Pakketten vanuit Nederland verzonden naar geadresseerden in België worden bezorgd door PostNL in België. Als u als ontvanger in België vragen heeft over de status van uw pakket kunt u informatie achterhalen via onze website www.postnl.be. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice via +32 (0)15480285. Geopend van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00 uur. De webcare-afdeling van PostNL België is bereikbaar van maandag t/m zaterdag 08:00-18:00 uur.

Heeft u een vraag over een nog niet ontvangen pakket welke te lang onderweg is, neem dan alstublieft contact op met de afzender.

BrAiNcRaSh
Er was geen oplossing aangeboden het item is gewoon 2 dagen later uiteindelijk geleverd