Opgelost door POSTNL: niet op tijd geleverd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 401286
Gebruiker
BrAiNcRaSh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ging zaterdag geleverd worden tussen 8u30 en 12u30 maar is die dag niet aangekomen.

Je blijft heel de dag in het weekend thuis om je pakketjes te krijgen dusja een verloren dag voor niets.

En dit is niet de eerste keer er iets misloopt ook paar keer meegemaakt dat ze zeggen niet thuis, er zelfs geen briefje in de bus steekt en je weeral een dag verloren hebt.
Om eerlijk te zijn telkens ik zie dat er van een webwinkel postnl
gebruikt wordt dan krijg ik al stress op voorhand.

De oplossing

stipter worden met leveringen en ook je leveranciers aanpakken want deze leveren de helft van de tijd het pakketje niet op tijd en soms zeggen ze ook niet thuis, geen briefje in bus of niets terwijl je wel thuis was.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Pakketten vanuit Nederland verzonden naar geadresseerden in België worden bezorgd door PostNL in België. Als u als ontvanger in België vragen heeft over de status van uw pakket kunt u informatie achterhalen via onze website www.postnl.be. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice via +32 (0)15480285. Geopend van maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00 uur. De webcare-afdeling van PostNL België is bereikbaar van maandag t/m zaterdag 08:00-18:00 uur.

    Heeft u een vraag over een nog niet ontvangen pakket welke te lang onderweg is, neem dan alstublieft contact op met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BrAiNcRaSh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er was geen oplossing aangeboden het item is gewoon 2 dagen later uiteindelijk geleverd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen