Klacht POSTNL: Niet op tijd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 304099
Gebruiker
Alie1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakketen niet bezorgd vertraging. 2 x nu in een korte tijd meegemaakt dat een pakket niet geleverd word eerst werd er gezet dat wij niet thuis waren terwijl wij er wel waren en er zat ook geen briefje in de brievenbus daarna is dit nog een keer gebeurd en hebben wij eindstand ons pakketje opmoeten halen. Nu weer 2x dat het vertraagd is zonder reden en waarschijnlijk moeten wij het weer zelf gaan ophalen.

BriefPost dag te laat leveren. Brief post word hier een dag te laat geleverd. Lijkt wel of het geleverd word wanneer de bezorger zin heeft.

De oplossing

Dat alles optijd komt en als het vertraagd is dat er een rede gegeven wordt.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Slijngaard,

    Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig u geen kennisgeving heeft gekregen nadat de bezorger u heeft gemist. Ik reageer graag op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u meerdere malen de melding heeft ontvangen dat uw zending is vertraagd. Ik begrijp zeer goed dat u dit als onprettig heeft ervaren en wil u hiervoor mijn oprechte excuses aanbieden.
    Dit kan ontstaan door extra drukte op de route of een verkeerssituatie, dit zijn omstandigheden waar wij geen invloed op hebben.

    Om beter zicht te krijgen op uw situatie en het voor het indienen van een klacht vanwege het niet ontvangen van een kennisgeving ontvang ik graag meer informatie. Hiervoor ontvang ik gaarne de betreffende 3S-codes en uw e-mailadres.

    Ik zie uw reactie, inclusief de uitgevraagde gegevens, graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Slijngaard,

    Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Ik zal beide pakketten apart van elkaar behandelen, hieronder vindt u mijn reactie:

    Helaas is het me niet gelukt de reden van vertraging voor beide pakketten te achterhalen. Vermoedelijk heeft de drukte in het depot ervoor gezorgd dat zending 3SBMAR00295526 later is aangeboden dan verwacht. Mijn excuses daarvoor.

    Het klopt dat de bezorger een kennisgeving had achter moeten laten voor zending 3SYKHS630951901. Ik zie echter dat er al 2 klachten hierover zijn aangemaakt via de telefonische klantenservice. Om deze reden ga ik ervan uit dat deze klacht inmiddels naar voldoening is afgehandeld.

    Hiermee hoop ik u naar voldoening te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice


    Met vriendelijke groet,


    Tycho
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alie1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks ze hebben eerder het persooneel aangesproken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen