Klacht POSTNL: Niet optijd.

natuurlijk

Weer niet op tijd, zoveelste keer.

Compromis.

In uw bericht geeft u aan dat onze pakketchauffeur op een ander moment langs is geweest dan verwacht. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent.

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden, omdat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Op onze website wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. De pakketchauffeur is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, hierdoor kan het zijn dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. Het is voor mij niet mogelijk om hier invloed op uit te oefenen. Wij controleren wel de daadwerkelijke aflevertijdstippen en PostNL onderneemt actie waar dat nodig is om zo onze dienstverlening te optimaliseren.