Klacht POSTNL: Niet optijd.

Klachtnummer
# 403937
Gebruiker
natuurlijk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Weer niet op tijd, zoveelste keer.

Gewenste oplossing

Compromis.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    In uw bericht geeft u aan dat onze pakketchauffeur op een ander moment langs is geweest dan verwacht. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent.

    Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden, omdat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Op onze website wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. De pakketchauffeur is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, hierdoor kan het zijn dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. Het is voor mij niet mogelijk om hier invloed op uit te oefenen. Wij controleren wel de daadwerkelijke aflevertijdstippen en PostNL onderneemt actie waar dat nodig is om zo onze dienstverlening te optimaliseren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen