Klacht POSTNL: Niet optijd

# 361983
Julia97.

Mijn zending zal vandaag bezorgd worden, expres optijd besteld zodat het vandaag binnen zal zijn. Tussen 12:45 en 15:45
Niks ontvangen ineens is het pakket naar dinsdag verschoven.. erg vervelend post NL!
Zendingen via jullie gaan steeds zo bizar als je daarvoor de heledag thuis bent en afwacht..

Nou dit is gewoon achterlijke service

Volgens mijn gegevens hebben wij uw pakket op 20-4-2019 vroeg in de ochtend ontvangen. Het pakket is toen gesorteerd en naar het juiste depot vervoerd. Omdat wij geen bezorgingen doen op tijdens de Paasdagen, is uw pakket vanochtend bij u aangeboden en bezorgd.