Klacht POSTNL: Niet optijd

Klachtnummer
# 361983
Gebruiker
Julia97.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn zending zal vandaag bezorgd worden, expres optijd besteld zodat het vandaag binnen zal zijn. Tussen 12:45 en 15:45
Niks ontvangen ineens is het pakket naar dinsdag verschoven.. erg vervelend post NL!
Zendingen via jullie gaan steeds zo bizar als je daarvoor de heledag thuis bent en afwacht..

De oplossing

Nou dit is gewoon achterlijke service

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens hebben wij uw pakket op 20-4-2019 vroeg in de ochtend ontvangen. Het pakket is toen gesorteerd en naar het juiste depot vervoerd. Omdat wij geen bezorgingen doen op tijdens de Paasdagen, is uw pakket vanochtend bij u aangeboden en bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice



Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen