Klacht POSTNL: Niet serieus genomen.

sad Niet opgelost
P.I. Roelandse

Vertraagde bezorging, nu 2 keer (derde bezorgdag).
1e dag na de Black Friday gekte is te begrijpen.
2e Dag zou ik als één van de eerste aan de beurt moeten zijn lijkt mij?
3e dag vindt ik totaal niet te begrijpen, en wordt naar mijn idee niet meer serieus genomen.
Ik ben thuis gebleven / eerder naar huis gekomen voor deze levering.
Volgens mij rijd de bezorger een standaard ronde, heeft hij te veel pakketten, dan worden deze pakketten naar de volgende dag verschoven.

Dat PostNL het pakket uiteindelijk toch nog bezorgd natuurlijk.
Eigenlijk zijn zij te laat voor mij, als ik de mogelijkheid krijg mijn post door een andere leverancier te laten bezorgen, dan zal ik deze mogelijkheid kiezen.
De volgende actie ligt eigenlijk bij mij, niet bij PostNL.

Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Het tijdvak dat u bij uw zending ziet staan, kunnen wij helaas niet specifieker aan u doorgeven. We hopen desondanks dat u uw zending succesvol in ontvangst kunt nemen. Mocht dit niet lukken, dan laat onze bezorger een briefje bij u achter waarop staat wat u kunt doen. In het systeem zie ik dat het pakket inmiddels bij u is afgeleverd.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

P.I. Roelandse
Ik probeer aanvullende tekst toe te voegen, maar krijg de onderstaande melding. Deze pagina werkt niet Als het probleem blijft optreden, neem je contact op met de site-eigenaar. HTTP ERROR 400