Klacht POSTNL: Niet serieus op hun bezorgdatum

Gebruiker1620378651

mijn levering blijven uitstellen
Dit gebeurt op de dag van levering. ik reken echt op mijn pakket en ze blijven het uitstellen iedere keer.
Ik heb speciaal gevraagd om op een postnl-locatie te bezorgen om er zeker van te zijn dat ik het heel snel kan krijgen en nu hebben ze het uitgesteld van vrijdag naar zaterdag en vandaag weer naar maandag. echt teleurgesteld en zal het gebruik van spostnl vermijden elke keer dat ik kan?

Ik wil mijn pakket vandaag bezorgd hebben
Mijn pakket is weer vertraagd en ik moest het product ergens anders kopen. Waarom zou ik nu wachten tot julie het bezorgt en daarna zelf terugsturen om mijn geld terug te krijgen? Zeer teleurgesteld. Dit is niet de manier waarop klanten moeten worden behandeld.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw melding begrijp ik dat u de bezorging heeft gewijzigd van uw adres naar een afhaallocatie in uw omgeving zodat u de zending sneller in uw bezit zou hebben. Tot mijn spijt heb ik niet kunnen achterhalen waarom er vertraging is ontstaan in de levering van dit pakket. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn oprechte excuses voor het hierdoor ondervonden ongemak. Ik heb uw melding geregistreerd zodat we dergelijke incidenten kunnen monitoren en hopelijk in de toekomst kunnen voorkomen.