Klacht POSTNL: Niet serieus op hun bezorgdatum

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 596267
Gebruiker
Gebruiker1620378651
Datum
1 reactie

Details

Klacht

mijn levering blijven uitstellen
Dit gebeurt op de dag van levering. ik reken echt op mijn pakket en ze blijven het uitstellen iedere keer.
Ik heb speciaal gevraagd om op een postnl-locatie te bezorgen om er zeker van te zijn dat ik het heel snel kan krijgen en nu hebben ze het uitgesteld van vrijdag naar zaterdag en vandaag weer naar maandag. echt teleurgesteld en zal het gebruik van spostnl vermijden elke keer dat ik kan?

Gewenste oplossing

Ik wil mijn pakket vandaag bezorgd hebben
Geboden oplossing
Mijn pakket is weer vertraagd en ik moest het product ergens anders kopen. Waarom zou ik nu wachten tot julie het bezorgt en daarna zelf terugsturen om mijn geld terug te krijgen? Zeer teleurgesteld. Dit is niet de manier waarop klanten moeten worden behandeld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw melding begrijp ik dat u de bezorging heeft gewijzigd van uw adres naar een afhaallocatie in uw omgeving zodat u de zending sneller in uw bezit zou hebben. Tot mijn spijt heb ik niet kunnen achterhalen waarom er vertraging is ontstaan in de levering van dit pakket. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn oprechte excuses voor het hierdoor ondervonden ongemak. Ik heb uw melding geregistreerd zodat we dergelijke incidenten kunnen monitoren en hopelijk in de toekomst kunnen voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen