Klacht POSTNL: Niet tevreden met aangewezen ophaal punt

Klachtnummer
# 608931
Gebruiker
Y.H. Siem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kan zelf niet bepalen waar ik mijn pakket kan ophalen terwijl bij DHL heb je die mogelijkheid wel.

Gewenste oplossing

Dat mijn verzoek nog gehonoreerd wordt!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u niet zelf kunt kiezen waar uw pakket bezorgd wordt, indien u niet thuis bent. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het klopt dat er altijd één PostNL-punt gekoppeld is aan een bepaald postcodegebied. Voor u is dit de Bruna. Wij kunnen dit helaas niet wijzigen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen