Klacht POSTNL: Niet thuis, pakketje voor deur (waarde €50)

Leen

Waarom legt de Postbezorger van pakketjes de pakjes voor mijn deur neer! als ik niet thuis ben. Bij mijn overburen is zo al een pakketje al meegenomen. (lees gejat)

contact met mij opneemt.

Het is zeker niet de bedoeling dat de bezorger zendingen onbeheerd achterlaten. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat de bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de Track & Trace code van uw zending;
    - uw e-mailadres