Opgelost door POSTNL: niet thuis? was WEL thuis

angry Opgelost
bezorging postnl ikea pakketje

gisteren zou bezorgd worden, dat was een dag vertraagd.
vandaag kreeg ik een mail, was gewoon thuis aan het werk.
en nu kan ik het pakketje ophalen morgen vanaf 15 uur.
De postbode had gewoon geen zin om ons nummer van het appartement op te zoeken een aan te bellen???

don't do this again

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat naar dat de situatie zo gek is verlopen. Ik heb uw klacht per direct in behandeling genomen en heb deze doorgestuurd naar de leidinggevende van de betreffende bezorger zodat dit bespreekbaar gemaakt wordt. Indien het in de toekomst onverhoopt nog wel voorkomt, hoor ik het graag.

bezorging postnl ikea pakketje
Ik Liep de deur plat bij primera: Konden t pakket niet vinden Verwezen naar postnl, maar ik had t al gemeld Heb bij de entree vh appartementengebouw briefje opgehangen. Niemand had t pakketje Ikea was niet bereikbaar Pakket zou 23-4 terug gestuurd 22-4, pas de 4ex zagen ze t pakket wel.. Het lijkt er op dat ze bij primera suf bexig waren. De pakketbezorger ook gesproken; hij had vakantie in de week dat bezorgd zou worden. Eind goed al goed Voorheen was t zo dat t pakket naar t postnl punt ging en kon je snel ophalen begin vd volgende dag. Nu pas na 15u dag er na ipv 9 u Ook de aangepaste coronatijden van primera zie je niet op de site, pas als je on 17.45u voor een dichte deur staat ( ook op cs amsterdam en haarlemmerdijk)