Klacht POSTNL: Niet thuis bericht tewijl thuis ben

Klachtnummer
# 310619
Gebruiker
pvalk14
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag zal ik mijn pakket van Ziggo ontvangen. De track & trace code is 3SZGOZ522540001. Volgens de plannen zal het tussen 12:10 en 14:10 afgeleverd zijn. Om 15 uur is er nog niet. De online status wordt niemand thuis terwijl ik thuis was om 13:05. Niemand had aangebeld en ook geen briefje in de brievenbus. Ik vermoed dat het heel waarschijnlijk is dat er geen poging gedaan heeft. Ik zag en hoord toen niets.

De oplossing

Gewoon eerlijk zijn en zsm afleveren. Best vanavond. Het betreft een installatiepakket van mijn nieuwe tvprovider.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Valk,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u tijdens de eerste bezorgpoging gewoon thuis was, terwijl er wel werd aangegeven dat u niet thuis zou zijn. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

    Om de bezorger hierop aan te laten spreken heb ik wat extra informatie van u nodig. Zou u mij kunnen vertellen of u ook een kennisgeving heeft ontvangen van de bezorger en of uw bel goed werkt? Daarnaast ontvang ik ook nog graag uw e-mail adres om uw klantenkaart compleet te maken.

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen