Klacht POSTNL: Niet thuis berichten terwijl we degelijk thuis zijn

Zat

PostNL levert de afgelopen dagen geen pakketten meer, ze gooien zomaar een briefje in de brievenbus (Nota Bene zonder naam of huisnummer) dan moeten we naar de ophaalpunt. Een "niet thuis " brief terwijl ik degelijk thuis ben. Er wordt niet gebeld niks, gister zijn ze twee keer geweest (met hetzelfde pakketje!!), de tweede keer liep ik naar buiten omdat ik hem zag en hij ging snel het busje in en weg. Alsof hij een geest zag! Nu ben ik nog jong en kan zonder problemen mijn pakketten ophalen maar wat denken jullie van de ouderen? En van het bevorderen van het menselijk contact als wij gedwongen worden naar de Bruna te gaan? Ouderen zijn al heel bang voor Corona en ze zijn net zoals ik heel erg boos.

Dit is overigens niet de eerste klacht die ik indien. PostNL is zo'n slecht bedrijf. En ipv van verbeteringen in te voeren door alle klachten gaan ze nog nieuwe caprioles uithalen. Hoe verzin je dat?

Dezelfde oplossing die ik al eerder heb aangedragen:

Ophouden met deze slechte praktijken.

Luisteren naar het consument.

We betalen voor een goede service, jullie incasseren het geld maar de service blijft uit.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

- de bevestiging dat uw deurbel goed werkt;
    - uw e-mailadres.