Klacht POSTNL: Niet thuis berichten terwijl we degelijk thuis zijn

Klachtnummer
# 487670
Gebruiker
Zat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PostNL levert de afgelopen dagen geen pakketten meer, ze gooien zomaar een briefje in de brievenbus (Nota Bene zonder naam of huisnummer) dan moeten we naar de ophaalpunt. Een "niet thuis " brief terwijl ik degelijk thuis ben. Er wordt niet gebeld niks, gister zijn ze twee keer geweest (met hetzelfde pakketje!!), de tweede keer liep ik naar buiten omdat ik hem zag en hij ging snel het busje in en weg. Alsof hij een geest zag! Nu ben ik nog jong en kan zonder problemen mijn pakketten ophalen maar wat denken jullie van de ouderen? En van het bevorderen van het menselijk contact als wij gedwongen worden naar de Bruna te gaan? Ouderen zijn al heel bang voor Corona en ze zijn net zoals ik heel erg boos.

Dit is overigens niet de eerste klacht die ik indien. PostNL is zo'n slecht bedrijf. En ipv van verbeteringen in te voeren door alle klachten gaan ze nog nieuwe caprioles uithalen. Hoe verzin je dat?

De oplossing

Dezelfde oplossing die ik al eerder heb aangedragen:

Ophouden met deze slechte praktijken.

Luisteren naar het consument.

We betalen voor een goede service, jullie incasseren het geld maar de service blijft uit.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - de bevestiging dat uw deurbel goed werkt;
    - uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen