Opgelost door POSTNL: Niet thuis briefje ten onrechte.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 467466
Gebruiker
thoen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Weer eens een niet thuis briefje, was uiteraard wel thuis.
Het probleem is de flat, ze bellen niet eens aan maar gooien gelijk het niet thuis briefje in de bus. Ze hebben geen zin te wachten op de lift.

De oplossing

Of postnl zegt niet in flats te bezorgen (kan ik mee leven) of ze hebben het geduld om aan te bellen en op de lift te wachten.
Maar ze moeten mij niet blijven belazeren met de ten onrechte niet thuis briefjes.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. De chauffeur heeft een 'niet thuis'-kaartje in uw brievenbus achtergelaten zonder bij u aan te bellen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Onze chauffeurs moeten altijd bij u aanbellen alvorens een 'niet thuis'-kaartje achter te laten. Mijn oprechte excuses dat de betreffende chauffeur dit niet heeft gedaan. Uw melding is doorgegeven aan de leidinggevende van de verantwoordelijke chauffeur, zodat de situatie besproken en verbeterd kan worden. Hierop zal geen persoonlijke terugkoppeling volgen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
thoen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gesprek met betrokken bezorger.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?