Klacht POSTNL: Niet-thuis-code werkt niet.

Macferna

Afgelopen zaterdag 8/2 een kaartje met niet-thuis-code ontvangen maar deze geeft tot op heden geen informatie. Ik wordt elke keer doorgelinkt naar een pagina met de melding "Pakket niet gevonden" en daaronder mogelijke oorzaken die geen van allen van toepassing kunnen zijn want ik heb immers het kaartje van de bezorger met de niet-thuis-code?

Ik wil graag weten wanneer ik dit pakket zal ontvangen of waar ik het op kan halen?

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een 'niet thuis'-code die u ontvangen heeft. Uw 'niet thuis'-code werkt niet. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u zich afvraagt waar u uw pakket kunt ophalen of wanneer u uw pakket zult ontvangen. Volgens mijn gegevens zou u het betreffende pakket op maandag 10 februari alsnog ontvangen moeten hebben. De reden dat uw 'niet thuis'-code niet werkt is dat het gekoppelde pakket een ontraceerbaar pakket uit het buitenland betreft. Mijn excuses hiervoor.