Klacht POSTNL: Niet thuis melding terwijl er niemand aangebeld heeft

Friso

Telkens wanneer we een pakketje via post nl verwachten krijgen we een melding dat er niemand thuis was, terwijl er niemand aan de deur is geweest. Zelfs na meerdere keren contact op te nemen met de klachten dienst, met hetzelfde riedeltje "ja meneer sorry met excuus#101"
Alle andere koerierdiensten vinden probleemloos mijn voordeur...
waardeloze dienstverlening!

Eindelijk eens de moeite nemen om tot aan de deur te rijden als er een pakje bezorgd moet worden en anders het meteen naar een afhaalpunt brengen, ipv er drie dagen op rij mee rond te rijden en er zogezegd vergeefs mee aan de deur te komen.

Ik snap uiteraard dat het niet fijn is om zo'n melding te ontvangen, terwijl u gewoon thuis op het pakket zit te wachten. Ik zie helaas dat het gaat om een bezorging gaat België, waardoor ik u vanuit de Nederlandse klantenservice helaas niet verder kan helpen om dit op te lossen. Ik raad u daarom aan om even contact op te nemen met mijn Belgische collega's via www.postnl.be/contact/. Zij kunnen u dan verder helpen met dit probleem.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.be.