Klacht POSTNL: Niet thuis volgens bezorger

Klachtnummer
# 358620
Gebruiker
K.o
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens de bezorger was er niemand thuis dit terwijl me moeder al de helle dag thuis zit te wachten tot mijn bank bezorgd wordt.
Na gebeld te hebben komen ze niet terug binnen 10 min gebeld. En nu moet ik 2 weken zonder bank zitten omdat er geen mogelijkheid is om vrij te krijgen.

De oplossing

Een oplossing zo snel mogelijk het loefste nog vandaag bezorgd wordt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Erg naar dat de bezorger u onterecht heeft gemist. Ik vermoed dat het om een bezorging via Extra@Home gaat. Die hebben een eigen klantenservice via https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/extra-at-home. Ik raad u aan daar contact mee op te nemen.


    Als dit niet het geval is ontvang ik graag de volgende informatie voor het registreren van een klacht:

    - Track & Trace code van het betreffende pakket.

    - Uw e-mailadres

    - Heeft u een gemist briefje ontvangen?

    - Werkt uw bel wel goed?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice


Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen