Klacht POSTNL: Niet thuis volgens bezorger

K.o

Volgens de bezorger was er niemand thuis dit terwijl me moeder al de helle dag thuis zit te wachten tot mijn bank bezorgd wordt.
Na gebeld te hebben komen ze niet terug binnen 10 min gebeld. En nu moet ik 2 weken zonder bank zitten omdat er geen mogelijkheid is om vrij te krijgen.

Een oplossing zo snel mogelijk het loefste nog vandaag bezorgd wordt

Geachte heer/ mevrouw,

Erg naar dat de bezorger u onterecht heeft gemist. Ik vermoed dat het om een bezorging via Extra@Home gaat. Die hebben een eigen klantenservice via https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/extra-at-home. Ik raad u aan daar contact mee op te nemen.

Als dit niet het geval is ontvang ik graag de volgende informatie voor het registreren van een klacht:

- Track & Trace code van het betreffende pakket.

- Uw e-mailadres

- Heeft u een gemist briefje ontvangen?

- Werkt uw bel wel goed?