Klacht POSTNL: Niet thuiscode werkt niet

Klachtnummer
# 357217
Gebruiker
Wachttijd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Net klantenservice gebeld, 21!!!!! Wachtenden voor mij

De oplossing

Contact opnemen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Spijtig dat u via de telefoon zo lang moest wachten. Ik zou u hier indien nodig graag verder mee helpen. Helaas kan ik de KG code van uw pakket niet traceren. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de Track & Trace code van uw pakket. Deze begint meestal met 3S.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?