Klacht POSTNL: Niet thuiscode werkt niet

Niet thuiscode werkt niet
2 dagen niet thuis code gehad in brievenbus .
Deze werkt niet kan pakket niet traceren zo .

Zorgen dat het werkt en ik mijn pakket ontvang

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u de zending wilt ontvangen, graag wil ik kijken naar de mogelijkheden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - De datum van het ontvangen van het briefje;
    - Of u zendingen verwacht en de codes hiervan;
    - Uw e-mailadres.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Patjeduc
    Op 22 en 23 juni nietthuis kaartje in bus.
    De qr code werkte niet.
    KG21924 83 EN KG22531374
    P.noels@ ziggo.nl
    En idd ikverwacht paketjes
    En vandaag 24 stegeen kaartje in de bus .
    Begrijp er niets van .
    Mvg

Bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses dat deze KG-codes niet werken. Ik heb dit voor u nagekeken en ik wil dit graag toelichten.

Ook ik heb hier geen info op kunnen vinden. Ik heb op uw adres gezocht, maar geen pakketten gevonden welke op deze datum zouden zijn aangeboden op uw adres. Ik heb het vermoeden dat de chauffeur zich in het adres heeft vergist. Mijn excuses voor de verwarring. Mocht u toch nog een bepaald pakket missen, adviseer ik u om bij de afzender de Track & Trace code op te vragen.

Patjeduc
De bezorger schreef wel mijn naam en voornaam op de kaartjes , terwijl er op de pakjes toch ook een naam met adres vermeld staat . In elk geval ik verwacht 2 pakjes die alte laat zijn .