Klacht POSTNL: Niet thuiscode werkt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 456960
Gebruiker
Patjeduc
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Niet thuiscode werkt niet
2 dagen niet thuis code gehad in brievenbus .
Deze werkt niet kan pakket niet traceren zo .

De oplossing

Zorgen dat het werkt en ik mijn pakket ontvang

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u de zending wilt ontvangen, graag wil ik kijken naar de mogelijkheden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - De datum van het ontvangen van het briefje;
    - Of u zendingen verwacht en de codes hiervan;
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Patjeduc
    Datum
    Op 22 en 23 juni nietthuis kaartje in bus.
    De qr code werkte niet.
    KG21924 83 EN KG22531374
    P.noels@ ziggo.nl
    En idd ikverwacht paketjes
    En vandaag 24 stegeen kaartje in de bus .
    Begrijp er niets van .
    Mvg
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses dat deze KG-codes niet werken. Ik heb dit voor u nagekeken en ik wil dit graag toelichten.

    Ook ik heb hier geen info op kunnen vinden. Ik heb op uw adres gezocht, maar geen pakketten gevonden welke op deze datum zouden zijn aangeboden op uw adres. Ik heb het vermoeden dat de chauffeur zich in het adres heeft vergist. Mijn excuses voor de verwarring. Mocht u toch nog een bepaald pakket missen, adviseer ik u om bij de afzender de Track & Trace code op te vragen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patjeduc
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bezorger schreef wel mijn naam en voornaam op de kaartjes , terwijl er op de pakjes toch ook een naam met adres vermeld staat . In elk geval ik verwacht 2 pakjes die alte laat zijn .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen