Klacht POSTNL: Niet tijdig en niet op aangegeven tijd geleverd

Rooden19

Via internet tuinplanten besteld. Na 4 dagen eindelijk bericht dat deze op sorteercentrum waren aangekomen en de volgende dag bezorgd zouden worden. Bericht op deze betreffende dag dat de bezorger onderweg was. Ben de hele dag thuis geweest en in de voortuin aan het werk gegaan. Ik zag de bezorger op het bezorgtijdvak langs komen en weer terug rijden, maar deze man heeft ons pakket niet bezorgd. Ik krijg 5 minuten later de melding dat de zending op verzoek van de ontvanger (wij dus) naar afhaallokatie gaat.
Vervolgens heeft de afhaallokatie tot op heden niets ontvangen.
Mijn tuinplanten kunnen niet een week zonder water en zullen als ze ooit nog bij ons aankomen volledig uitgedroogd zijn en weinig leven meer vertonen.
Wij zijn niet de enige in de buurt waar met grote regelmaat geen pakketten bezorgd worden.
Post.nl zorg dat jullie medewerkers eens een keer hun werk doen waar ze voor betaald worden.

Vervanging van onze tuinplanten die wel tijdig bezorgd worden

Geachte heer/mevrouw Roodenburg,

Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een u uw verwachte zending niet in ontvangst heeft kunnen nemen. Hierover het volgende.

Mijn oprechte excuses voor al het ervaren ongemak. Ik kan mij voorstellen dat dit een flinke teleurstelling moet zijn geweest. Een bezorger hoort altijd bij u aan te bellen. Heeft u wel een briefje ter kennisgeving van de bezorger? Graag ontvang ik de trackingcode van deze zending zodat ik met u kan meekijken en waar nodig actie kan ondernemen.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Sandra
    PostNL
    Geachte heer/mevrouw Roodenburg,

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Sandra
    PostNL