Klacht POSTNL: Niet tijdig en niet op aangegeven tijd geleverd
Details
Klacht
Via internet tuinplanten besteld. Na 4 dagen eindelijk bericht dat deze op sorteercentrum waren aangekomen en de volgende dag bezorgd zouden worden. Bericht op deze betreffende dag dat de bezorger onderweg was. Ben de hele dag thuis geweest en in de voortuin aan het werk gegaan. Ik zag de bezorger op het bezorgtijdvak langs komen en weer terug rijden, maar deze man heeft ons pakket niet bezorgd. Ik krijg 5 minuten later de melding dat de zending op verzoek van de ontvanger (wij dus) naar afhaallokatie gaat.Vervolgens heeft de afhaallokatie tot op heden niets ontvangen.
Mijn tuinplanten kunnen niet een week zonder water en zullen als ze ooit nog bij ons aankomen volledig uitgedroogd zijn en weinig leven meer vertonen.
Wij zijn niet de enige in de buurt waar met grote regelmaat geen pakketten bezorgd worden.
Post.nl zorg dat jullie medewerkers eens een keer hun werk doen waar ze voor betaald worden.
Gewenste oplossing
Vervanging van onze tuinplanten die wel tijdig bezorgd wordenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.