Klacht POSTNL: niet volgende dag geleverd en foutieve informatie op website track en trace

Maastr

Op track en trace is er VANDAAG te zien dat mijn zending 3SKABA613653104 POSTCODE 9241GB, één dag vertraging heeft en nu op 3 december geleverd gaat worden. Is echter al op 28 november afgegeven en door PostNL meegenomen naar sorteercentrum. (Ik heb zelf gezien dat het in de bestelbus ging vanaf het postpunt). 3 december is echter niet 1 dag vertraging maar 3 dagen vertraging en levering op de 4e werkdag. Dagje vertraging kan gebeuren maar 4 dagen is ongehoord, in een hub en spokesysteem zelfs onacceptabel. Doen jullie aan het principe laatste zending in is eerste eruit of zo.
Daarnaast steedseen http error op de POSTNL site bij het onderdeel klacht indienen. zowel niet via twitter als ook niet via chatten.

financiele compensatie voor de vertraging want hebben Sinterklaasfeest verziekt. Bij 1 postzegel te weinig krijg ik 4,50 strafport aangerekend dus nu verwacht ik geld terug.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

PostNL tracht een zending op de verwachte dag aan te bieden. Echter is de verwachte dag enkel indicatief, helaas geen garantie. Dit is conform de overeenkomst met de afzender, de officiële opdrachtgever van PostNL.

Afgelopen dagen is er extra veel online besteld. Voor een klein deel van de pakketten verwachten we een vertraging. Die pakketten bezorgen we zo spoedig mogelijk. Houdt uw track en trace informatie in de gaten. De statusbalk met de (oranje gekleurde) icoontjes is altijd leidend.

Uit onze gegevens blijkt dat de zending onderhand op 3 december 2018 is afgeleverd.

Aansprakelijkheid voor gevolgschade is dan ook uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden van PostNL. U heeft derhalve geen recht op een schadevergoeding.

Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is geweest voor u.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Maastr
accepteer onze excuses en een hoop blabla