Klacht POSTNL: Niet weeten waar pakket is

Klachtnummer
# 306915
Gebruiker
Mikeschoenmakers
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakket niet ontvangen ik had iets besteld via buiteland en was dik onder de 22 euro er staat nu in een keer bij Undeliverable item, has been returned to shipper? Maar waarom en krijg ik mijn pakket nog en waar is die

De oplossing

weeten waar mijn pakket is en dat ik hem weer krijg

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Schoenmakers,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland verwacht maar dat deze retour is gestuurd naar de afzender. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zou graag met u mee willen kijken naar de zending. Zou u de track en trace code hier naar mij kunnen sturen? Dan kijk ik met u mee.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL
  2. Auteur
    Mikeschoenmakers
    Datum
    Ik heb allen track and trace van 17 track en die zegt da bij julie was en daar stond dat bij maar dit zijn hun trac and trace code s
    LX444335896NL
    LX442893676NL
    Zijn twee pakketen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Schoenmakers,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Aan de hand van de door u meegestuurde codes heb ik de status van uw zendingen gecontroleerd. Deze zijn tot mijn spijt beide retour gezonden naar de afzender(s). Spijtig genoeg kan ik op dit moment niet nagaan wat de precieze reden hiervan is, want de reden van retour staat vermeld op het pakket zelf. Voor meer informatie en het eventueel opnieuw verzenden van de pakketten raad ik u aan contact op te nemen met de afzender(s). Mijn excuses voor de verwarring en overlast die u hiervan heeft ondervonden.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen