Klacht POSTNL: Niet werkende codes, PostNL service biedt geen oplossing

Mikeybouma

Online verzendcode besteld twv 6,50, ben in de winkel.. doet die het niet. Tweede besteld voor 6,50, naar de winkel, doet het ook niet. PostNL bellen, antwoord: Ja je moet maar een derde bestellen. Vervolgens 7+ weken gewacht op restitutie.

Snellere restitutie en met een oplossing komen als ik al 2 codes heb besteld en die het beide niet doen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat het door u gemaakte pakketlabel meerdere malen niet gescand kon worden bij de PostNL locatie. Ik begrijp dat u graag een snellere oplossing van ons had gewild. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Indien u over een dergelijke situatie contact opneemt met de Klantenservice kan de betreffende medewerker in zo’n situatie direct de restitutie voor u in orde maken. Het spijt me dat dit in uw situatie niet is gebeurd. Omdat ik de gesprekken niet terug kan halen kan ik op dit moment niet achterhalen wat er precies gebeurd is. De uitbetaling van de restitutie vindt normaal gesproken binnen 14 werkdagen. Indien er sprake is van een storing bij het aanmaken van de verzendlabels of het scannen ervan kan dit niet altijd per direct opgelost worden, we doen uiteraard wel altijd ons uiterste beste storingen zo snel mogelijk te verhelpen. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Mikeybouma
Probleem was dat de call center medewerker dit niet zei, niet eens voorstelde! Zelf achter aangegaan. Lukte destijds niet online. Contact opgenomen, medewerker had het gedaan. Zou er binnen 2 weken zijn. Was niet zo. Na 3 weken opnieuw contact: medewerker had niks voor me gedaan. Toen weer 4 weken gewacht (ja 2x 2, want was weer misgegaan). Inmiddels allemaal opgelost (na bijna 2,5 maand ongeveer) maar las een artikel over de vele klachten op klachtenkompas over PostNL dus wilde deze graag toevoegen