Klacht POSTNL: Niets afgeleverd terwijl vlgs de tot code het pakket wel zou zijn afgeleverd.

G Leenders

Volgens onderstaande track en trace code ((Zie verderop) is het pakket om 10:26 uur op 9-9-2020 afgeleverd op mijn adres.

Er is rond op dat moment niets afgeleverd, evenmin bij de buren.

Evestigen dat aflevering NIET heeft plaats gevonden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. Uw pakket heeft een afleverscan, maar is niet door u in ontvangst genomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Begrijpelijk dat u bevestiging van de situatie wilt. Ik heb het direct voor u uitgezocht en ik zie dat het pakket wél is geleverd, maar niet op uw adres. Het pakket is geleverd op het adres van de afzender. Wat de reden hiervan is staat mogelijk middels een retoursticker op het pakket vermeld.

U kunt in deze situatie het beste even contact opnemen met de afzender voor een eventuele herzending. De afzender kan u dan ook vertellen wat de reden van retour is als die op het pakket vermeld staat. Mocht dat niet zo zijn, dan kan de afzender de situatie conform voorwaarden met ons afhandelen. Onze excuses voor het ongemak!