Klacht POSTNL: Niets bezorgd maar wel status 'bezorgd' - slechte service!!!

B1976

PostNL levert verschrikkelijke service. De afgelopen 2 avonden geeft mijn track & trace de status 'we hebben u gemist' terwijl ik de hele avond thuis was. Vanmiddag las ik de status 'uw pakket is bezorgd'. Je raadt het al ... ik heb niks ontvangen.

Ik vind dit schandalig van PostNL, want het pakketje kan alleen maar geleverd worden MET handtekening of anders bij de buren (die laatste hebben ook niets ontvangen). Het pakketje bevat ook nog eens een medische inhoud, dat maakt de situatie niet beter.

Ervoor zorgen dat ik mijn pakketje krijg en anders de kosten vergoeden die zijn gemaakt.

Geachte mevrouw Laszlok,

Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft hierin aan dat u meerdere malen voor niets thuis bent gebleven om een zending in ontvangst te nemen. Daarnaast is de status bezorgd aangegeven, terwijl u helemaal niets heeft ontvangen. Ik begrijp dat u erg ontevreden hierover bent en wil u namens PostNL mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Graag informeer ik u hierover.

Volgens mijn gegevens is de zending opnieuw mee gegaan in het proces en is er gister weer aangegeven dat er niemand thuis was. Ik verwacht dat het vandaag alsnog bij u wordt aangeboden. Mocht dit niet het geval zijn, adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan bij ons melden dat u de zending nog steeds niet binnen heeft en eventueel een onderzoek laten starten. Vervolgens kunnen zij het verder met u afhandelen.

Heeft u de afgelopen aanbiedpogingen wel een briefje in uw bus gehad en de bel werkt ook naar behoren? Als u wilt kan ik dan een klacht indienen zodat dit met de medewerker besproken kan worden.
    Ik hoor het graag van u.

Irene
    PostNL