Opgelost door POSTNL: Nietthuis-code werkt niet,al zo'n 8 keer achter elkaar

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 450076
Gebruiker
Arnie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nietthuis-code werkt niet,al zo'n 8 keer achter elkaar. Dat is de code die met KG begint.

De oplossing

Uitzoeken waarom die nietthuis-codes niet werken

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn als de niet thuiscode niet goed werkt. Dit betekend meestal dat de bezorger de kaart niet aan de barcode van het pakket heeft gekoppeld. Ik kan dit laten bespreken met de bezorger, zodat dit gaat verbeteren, maar hier heb ik nog wel wat informatie voor nodig.

    - de Track & Trace code, beginnend met 3S, van de zending die u verwachte;
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Arnie
    Datum
    Ik heb geen 3S-code,alleen de nietthuis-code beginnend met KG.
    De zending komt vermoedelijk uit Duitsland.
    Wat ik vooral niet begrijp is waarom die KG-code niet werkt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arnie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen