Klacht POSTNL: Nieuwe PostNL app onbruikbaar

Joost doet zijn beklag

De nieuwste versie van de PostNL app is onbruikbaar. Ik kan niet inloggen en de app blijft melden "Er is een app update nodig." Zie bijgevoegde schermafdruk

De nieuwste versie van de app is volgens de Appstore geschikt voor mijn iPhone 4S en iOS-versie 8.4 en heeft daardoor de eerdere, goed werkende versie vervangen.

De app herstellen en mij dan informeren daarover.

Geachte heer Burger,

Uit uw bericht begrijp ik dat u geen gebruik kunt maken van onze app. Ik snap dat u dit als teleurstellend ervaart en bied u mijn excuses aan voor het ontstane ongemak.

Ik heb dit namens u doorgegeven, zodat wij dit kunnen aanpassen. Uw klacht is dan ook uitgezet, zodat er actie kan worden ondernomen. Ik heb daarbij een verzoek gedaan om contact met u hierover op te nemen. Dit kan ik u echter niet garanderen.

Thera
    PostNL