Klacht POSTNL: Nieuwe PostNL app onbruikbaar

Klachtnummer
# 282538
Gebruiker
Joost doet zijn beklag
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De nieuwste versie van de PostNL app is onbruikbaar. Ik kan niet inloggen en de app blijft melden "Er is een app update nodig." Zie bijgevoegde schermafdruk

De nieuwste versie van de app is volgens de Appstore geschikt voor mijn iPhone 4S en iOS-versie 8.4 en heeft daardoor de eerdere, goed werkende versie vervangen.

De oplossing

De app herstellen en mij dan informeren daarover.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Burger,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u geen gebruik kunt maken van onze app. Ik snap dat u dit als teleurstellend ervaart en bied u mijn excuses aan voor het ontstane ongemak.

    Ik heb dit namens u doorgegeven, zodat wij dit kunnen aanpassen. Uw klacht is dan ook uitgezet, zodat er actie kan worden ondernomen. Ik heb daarbij een verzoek gedaan om contact met u hierover op te nemen. Dit kan ik u echter niet garanderen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen