Klacht POSTNL: niks besteld tog gekregen ,terug gestuurd naar afspraak met postNL .maar tog een brief van het incasso bureau van 55 euro .

dominique van den hoek

hallo,

ik heb nooit wat besteld bij post nl collect club krijg ik in een keer plastic rondjes thuis gestuurd.
nu heb ik gebeld met post nl en ik kon ze terugsturen en dan werd de rekening opgeheven .
nu een paar weken later krijg ik een brief van incossor incasso bureau op de mat met het bericht of ik effentjes 55euro wil betalen . 40 euro incasso kosten en 15euro voor de besteling die ik niet gedaan heb .ik hou niet van onrecht ,dus ben hier niet blij mee .
nou is het zo dat mr.gerard spong een neef van mijn moeder is en de zaak met alle plezier wil aannemen ,maar zover wil ik het niet laten komen .sta gewoon in mijn recht dus hoop dat het opgelost kan worden zonder tussenkomst van mr,spong . heb het gene wat post nl mij heeft toegestuurd netjes terug gestuurd ,en hoop dan ook dat het netjes opgelost word .

mvg d.v/d hoek

het terugdraaien van de rekening die ik door de bus kreeg ,want post nl is zijn afspraken niet naar gekomen ,ondanks dat ik de toegestuurde spullen geretouneerd heb .

Geachte heer Van den Hoek,Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas. Ik vind het bijzonder vervelend dat er tegen uw zin toch een abonnement is afgesloten. Voor deze onprettige gang van zaken bied ik u mijn excuses aan.Zoals telefonisch met u besproken adviseer ik u het abonnement via de klantenservice van Collecte Club te beëindigen. Dit kan op telefoonnummer 088 86 89 900, bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur.Ik vraag u vriendelijk de melding op deze site af te sluiten. Mochten er in de toekomst nog vragen of opmerkingen zijn over de diensten of producten van Postal dan vernemen wij dat graag.Met vriendelijke groet,Wim
    Postal Klantenservice