Klacht POSTNL: Niks geleverd gekregen

Frank Meulenbeek

Via de track en trace zou mijn pakketje bezorgd moeten zijn. Maar niets ontvangen!

Vervolgens geprobeerd te bellen met de klantenservice. Nr 9 wachtend in de lijn om vervolgens iemand aan de lijn te krijgen die mij in de wacht wil plaatsen maar in plaats daarvan de verbinding verbreekt. Opnieuw proberen te bellen, nu nr 15 wachtend in de lijn. Na lang wachten dus eindelijk iemand aan de lijn die met alle respect zeer gebrekkig Nederlands spreekt en mij adviseert om contact op te nemen met het bedrijf waarbij ik de goederen heb besteld.

Kort samen gevat, veel tijd verdaan om uiteindelijk niks vooruit te komen.

Contact opgenomen met het bedrijf waar de bestelling is gedaan. Die gaan er voor mij inmiddels achteraan, alleen postNL heeft laten weten dat dit 1-3 dagen kan duren.

Kort samen gevat:
Niks geleverd gekregen
Extreem slechte klantenservice
Wel al betaald, maar ontvang waarschijnlijk niks!

Pakketje netjes en op tijd afleveren.
Hier kan altijd nog iets fout gaan, dus daarvoor heb ik nog wel enig begrip.

De klantenservice moet drastisch verbeterd worden!
Sneller iemand aan de lijn! En daarnaast iemand die enigszins begrip toont voor de situatie en die het probeert voor je op te lossen.
Dit was echt de grootste aanfluiting van een klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.

Investeer meer geld in klantenservice en wordt daarmee onderscheidend, zorg voor bekwaam/gedreven personeel ipv waarschijnlijk studenten met een stroomschema die werken voor een habbekrats.

Pakket is niet geleverd.Contact gehad met PostNL en die verwees mij door naar de leverancier. Contact opgenomen met de leverancier, die vervolgens weer contact namens mij heeft opgenomen met postNL. PostNL heeft absoluut nul initiatief getoond. Wel betaald, niets ontvangen, erg slechte zaak

Geachte heer/mevrouw Meulenbeek

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakketje niet hebt ontvangen en ontevreden bent over onze telefonische klantenservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb even voor u gekeken en ik zie inderdaad dat dit pakketje op afgeleverd staat. Inmiddels heeft de afzender al een onderzoek opgestart voor dit pakket dat momenteel in volle gang is. De afzender wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen, hiervoor kunt u dus het beste in contact blijven met de afzender. Ik hoop dat het op deze manier snel goedkomt en dat u uw pakketje snel in ontvangst kunt nemen! Ik kan me voorstellen dat de situatie erg frustrerend is, nogmaals mijn excuses.