Klacht POSTNL: Niks geleverd gekregen
Details
Klacht
Via de track en trace zou mijn pakketje bezorgd moeten zijn. Maar niets ontvangen!Vervolgens geprobeerd te bellen met de klantenservice. Nr 9 wachtend in de lijn om vervolgens iemand aan de lijn te krijgen die mij in de wacht wil plaatsen maar in plaats daarvan de verbinding verbreekt. Opnieuw proberen te bellen, nu nr 15 wachtend in de lijn. Na lang wachten dus eindelijk iemand aan de lijn die met alle respect zeer gebrekkig Nederlands spreekt en mij adviseert om contact op te nemen met het bedrijf waarbij ik de goederen heb besteld.
Kort samen gevat, veel tijd verdaan om uiteindelijk niks vooruit te komen.
Contact opgenomen met het bedrijf waar de bestelling is gedaan. Die gaan er voor mij inmiddels achteraan, alleen postNL heeft laten weten dat dit 1-3 dagen kan duren.
Kort samen gevat:
Niks geleverd gekregen
Extreem slechte klantenservice
Wel al betaald, maar ontvang waarschijnlijk niks!
Gewenste oplossing
Pakketje netjes en op tijd afleveren.Hier kan altijd nog iets fout gaan, dus daarvoor heb ik nog wel enig begrip.
De klantenservice moet drastisch verbeterd worden!
Sneller iemand aan de lijn! En daarnaast iemand die enigszins begrip toont voor de situatie en die het probeert voor je op te lossen.
Dit was echt de grootste aanfluiting van een klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.
Investeer meer geld in klantenservice en wordt daarmee onderscheidend, zorg voor bekwaam/gedreven personeel ipv waarschijnlijk studenten met een stroomschema die werken voor een habbekrats.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.