Klacht POSTNL: Niks geleverd gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 322307
Gebruiker
Frank Meulenbeek
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Via de track en trace zou mijn pakketje bezorgd moeten zijn. Maar niets ontvangen!

Vervolgens geprobeerd te bellen met de klantenservice. Nr 9 wachtend in de lijn om vervolgens iemand aan de lijn te krijgen die mij in de wacht wil plaatsen maar in plaats daarvan de verbinding verbreekt. Opnieuw proberen te bellen, nu nr 15 wachtend in de lijn. Na lang wachten dus eindelijk iemand aan de lijn die met alle respect zeer gebrekkig Nederlands spreekt en mij adviseert om contact op te nemen met het bedrijf waarbij ik de goederen heb besteld.

Kort samen gevat, veel tijd verdaan om uiteindelijk niks vooruit te komen.

Contact opgenomen met het bedrijf waar de bestelling is gedaan. Die gaan er voor mij inmiddels achteraan, alleen postNL heeft laten weten dat dit 1-3 dagen kan duren.

Kort samen gevat:
Niks geleverd gekregen
Extreem slechte klantenservice
Wel al betaald, maar ontvang waarschijnlijk niks!

Gewenste oplossing

Pakketje netjes en op tijd afleveren.
Hier kan altijd nog iets fout gaan, dus daarvoor heb ik nog wel enig begrip.

De klantenservice moet drastisch verbeterd worden!
Sneller iemand aan de lijn! En daarnaast iemand die enigszins begrip toont voor de situatie en die het probeert voor je op te lossen.
Dit was echt de grootste aanfluiting van een klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.

Investeer meer geld in klantenservice en wordt daarmee onderscheidend, zorg voor bekwaam/gedreven personeel ipv waarschijnlijk studenten met een stroomschema die werken voor een habbekrats.

Geboden oplossing
Pakket is niet geleverd.Contact gehad met PostNL en die verwees mij door naar de leverancier. Contact opgenomen met de leverancier, die vervolgens weer contact namens mij heeft opgenomen met postNL. PostNL heeft absoluut nul initiatief getoond. Wel betaald, niets ontvangen, erg slechte zaak
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Meulenbeek

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakketje niet hebt ontvangen en ontevreden bent over onze telefonische klantenservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb even voor u gekeken en ik zie inderdaad dat dit pakketje op afgeleverd staat. Inmiddels heeft de afzender al een onderzoek opgestart voor dit pakket dat momenteel in volle gang is. De afzender wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen, hiervoor kunt u dus het beste in contact blijven met de afzender. Ik hoop dat het op deze manier snel goedkomt en dat u uw pakketje snel in ontvangst kunt nemen! Ik kan me voorstellen dat de situatie erg frustrerend is, nogmaals mijn excuses.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen