Klacht POSTNL: Niks ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 408886
Gebruiker
roel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 6 december zou volgens trac en trace een pakketje hebben ontvangen via de brievenbus,maar er is nooit een pakje geleverd.
Postnl gebeld,en die wisten het ook niet,postbode aangehouden,en die kon zich het niet meer herinneren.
Dus ik kom niet veel verder,ik ben alleen 25 euro arme.

De oplossing

Graag oplossen,is niet de eerste keer.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket niet heeft ontvangen, terwijl de status wel aangeeft dat uw pakket bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik raad u aan om de vermissing bij de afzender te melden. De afzender kan, als onze zakelijke klant, een klacht bij ons indienen hierover. Omdat u de klant van de afzender bent, en niet gekregen heeft waarvoor u betaald heeft, blijft de afzender voor u verantwoordelijk en hoort u een passende oplossing te bieden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
roel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zo al ik had verwacht,is het niet opgelost,als een pakketje volgens track&trac geleverd is,en er toch niet is,moet je niet zeggen bij post.nl dat je contact moet opnemen met de verzender,die heeft namelijk niks te maken met dat het pakketje zoek is. Leuk afschuif systeem,waardeloos.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?