Klacht POSTNL: No. 1 op klachtenkompas

Jesuschrist23

Pakketje nooit geleverd!
Volgens track&tracé zou tussen 13:40 en 15:40 bezorgd moeten worden.
Was vanaf 13:00 uur aan het wachten op niks. Thx POST.NL! Hoopelijk gaan jullie failliet.
Niet alles is negatief hoor......hahaha Jawel! Jullie klantenservice is net zoals coronavirus, "we kunnen u niet helpen, gewoon afwachten".......

1. Real time updaten van bezorgtijd.
2. Klantenservice medewerkers cursus laten volgen om beter van dienst te kunnen zijn.
3. Communicatie met chauffeurs verbeteren.
4. MIJN PAKKET OP AANGEBODEN TIJD BEZORGEN

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u graag wilt dat de zending spoedig ontvangen wordt. Ik heb de status even voor u bekeken en zie wel een bezorgscan op 14 februari. Indien u de zending op dat moment niet heeft mogen aannemen wil ik u aanraden u tot de afzender te wenden voor een verdere afhandeling. Deze kan in dit proces verder assisteren.