Klacht POSTNL: Noet bezorgd onder mom 'we hebben je gemist' en we zijn wel thuis

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 494563
Gebruiker
J.W. Weinans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We wonen in een appartement van 9 bewoners en ik iedereen en echt iedereen klaagt steen en been dat de pakketten niet worden afgeleverd onder het mom 'we hebben je gemist'. Met corona werk ik thuis en ben 100% zeker thuis, evenzo als onze benedenburen van 80+. Al meerdere klachten gestuurd naar PostNL, maar het is aan dovemansoren. Deze ervaringen hebben we met andere pakketbezorgers niet of nauwelijks. PostNL krijgt van mij een dikke dikke onvoldoende.

De oplossing

Dat de bezorger zijn pakketten op dit adres (bedoel ik alle 9 adressen van het appartement) netjes thuis bezorgd en niet zonder aan te bellen het pakket aflevert bij een Post-NL punt of bij 'buren' die in andere straat wonen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorger op deze manier te werk gaat, en dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. We zullen er dan voor zorgen dat er een klacht wordt ingediend, welke met de bezorger in kwestie besproken wordt door zijn/haar leidinggevende.

    U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    J.W. Weinans
    Datum
    Uiteraard kan ik niet mijn e-mailadres via een openbaar klachtenregister sturen. In mijn klacht staat de link naar de track&trace en op die manier kan mijn e-mailadres worden achterhaald. Misschien een beetje moeite doen PostNL! Maar goed uit mijn klacht blijkt wel dat het nemen van enige moeite bij jullie het probleem is. Wederom nieuwe bestelling niet afgeleverd terwijl we weer thuis zijn geweest. Nog maar een keer een track&trace nummer, maar zal wel weer niets opleveren. 3SYTIE40719987

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.W. Weinans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben gewoon geen zin in om je klacht te behandelen van mij krijgt PostNL een 0
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen