Klacht POSTNL: Noet bezorgd onder mom 'we hebben je gemist' en we zijn wel thuis

J.W. Weinans

We wonen in een appartement van 9 bewoners en ik iedereen en echt iedereen klaagt steen en been dat de pakketten niet worden afgeleverd onder het mom 'we hebben je gemist'. Met corona werk ik thuis en ben 100% zeker thuis, evenzo als onze benedenburen van 80+. Al meerdere klachten gestuurd naar PostNL, maar het is aan dovemansoren. Deze ervaringen hebben we met andere pakketbezorgers niet of nauwelijks. PostNL krijgt van mij een dikke dikke onvoldoende.

Dat de bezorger zijn pakketten op dit adres (bedoel ik alle 9 adressen van het appartement) netjes thuis bezorgd en niet zonder aan te bellen het pakket aflevert bij een Post-NL punt of bij 'buren' die in andere straat wonen.

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorger op deze manier te werk gaat, en dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- uw e-mailadres.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. We zullen er dan voor zorgen dat er een klacht wordt ingediend, welke met de bezorger in kwestie besproken wordt door zijn/haar leidinggevende.

U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

J.W. Weinans
    Uiteraard kan ik niet mijn e-mailadres via een openbaar klachtenregister sturen. In mijn klacht staat de link naar de track&trace en op die manier kan mijn e-mailadres worden achterhaald. Misschien een beetje moeite doen PostNL! Maar goed uit mijn klacht blijkt wel dat het nemen van enige moeite bij jullie het probleem is. Wederom nieuwe bestelling niet afgeleverd terwijl we weer thuis zijn geweest. Nog maar een keer een track&trace nummer, maar zal wel weer niets opleveren. 3SYTIE40719987

J.W. Weinans
Ze hebben gewoon geen zin in om je klacht te behandelen van mij krijgt PostNL een 0