Opgelost door POSTNL: Nog steeds geen pakket bezorgd

sad Opgelost
D. Spaargaren de Lange

U heeft mij bericht dat het pakket enige vertraging oploopt omdat het via DHL verstuurt gaat worden , alleen is de vraag hoelang dat gaat duren . Het pakket is nu 13 dagen in uw bezit. Via uw site is het erg moeilijk om een mailadres te vinden dus toch maar via deze weg. Zowel ik als afzender heb via de telefoon al diverse keren contact gehad en het pakket is nog steeds niet aangekomen en de ontvanger krijgt ook nul op rekest. Is het pakket inmiddels zoek geraakt ??? Kunnen we het ook zelf bij een distributiecentrum op halen?
Graag zie ik een bevredigingt antwoord en het pakket bezorgd , ook mijn adres staat op het pakket , dus kan het ook retour naar mij komen . Mvg

Bezorg het pakket aub

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket bij een postkantoor van PostNL heeft afgegeven, dat eigenlijk voor een ander bezorgbedrijf bestemd was.

Dit pakket zullen we overdragen aan de juiste bezorgdienst. De bezorging kan hierdoor vertraging oplopen. Ik kan niet precies aangeven wanneer het wordt bezorgd. Indien er wordt aangegeven dat de zending te lang onderweg is, kunnen er door het andere bezorgbedrijf onder voorwaarden vervolgstappen worden gezet.

D. Spaargaren de Lange
Na 3 weken soebatten is eindelijk het pakje bezorgd