Opgelost door POSTNL: Nog steeds geen pakketje binnen van post.nl

content Opgelost
Lizzy Paans

Op vrijdag 23 november heb ik een bestelling gedaan bij de Zara. I.v.m de drukte van BlackFriday snap ik dat dit tijd kost. Inmiddels zijn we al wel bijna 3 weken verder en heb ik nog steeds niks ontvangen. Op donderdag 29 november heb ik een e-mail gekregen dat mijn pakketje onderweg is, als ik deze echter wil volgen staat er al weken: 'Aangekomen in land van bestelling'.

Ik zou graag willen weten hoe lang het nog duurt voordat ik iets binnen krijg.

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik hierop reageren.

Ik heb de status bekeken en dit duurt inderdaad veel te lang. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. Die is onze opdrachtgever en kan via ons een onderzoek naar het pakket laten opstarten om dit uit te laten zoeken.

Lizzy Paans