Opgelost door POSTNL: Nog steeds geen pakketje binnen van post.nl

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 337666
Gebruiker
Lizzy Paans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op vrijdag 23 november heb ik een bestelling gedaan bij de Zara. I.v.m de drukte van BlackFriday snap ik dat dit tijd kost. Inmiddels zijn we al wel bijna 3 weken verder en heb ik nog steeds niks ontvangen. Op donderdag 29 november heb ik een e-mail gekregen dat mijn pakketje onderweg is, als ik deze echter wil volgen staat er al weken: 'Aangekomen in land van bestelling'.

De oplossing

Ik zou graag willen weten hoe lang het nog duurt voordat ik iets binnen krijg.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik hierop reageren.

    Ik heb de status bekeken en dit duurt inderdaad veel te lang. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. Die is onze opdrachtgever en kan via ons een onderzoek naar het pakket laten opstarten om dit uit te laten zoeken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lizzy Paans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen