Opgelost door POSTNL: nog steeds niet bezorgd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 370566
Gebruiker
ceesie53
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn bestelling van 14 mei 2019 uit de US is nog steeds niet mij mij bezorgd, volgens de ````united states postal service ligt het pakket bij het AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE,
Het is nu 11 juni, wil graag weten wat er verder met mijn pakket gebeurt

De oplossing

het pakket asap naar mij toe sturen graag

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een pakket dat u verwacht. Uiteraard begrijp ik dat u graag meer informatie zou willen ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens is het pakket inmiddels door u afgehaald bij de PostNL-locatie. Ik ga er dan ook van uit dat uw situatie voor nu is opgelost.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ceesie53
Datum
Uiteindelijke oplossing
in de mail van de " united states postal service " stond dat het pakket afgeleverd was op 13 juni 2019 om 11.25, maar ik had helemaal niets ontvangen, door het tracking nummer op post.nl in te voeren kwam ik er achter dat het pakket op een postkantoor lag en ik het daar kon ophalen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen