Opgelost door POSTNL: nog steeds niet bezorgd

content Opgelost
ceesie53

mijn bestelling van 14 mei 2019 uit de US is nog steeds niet mij mij bezorgd, volgens de ````united states postal service ligt het pakket bij het AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE,
Het is nu 11 juni, wil graag weten wat er verder met mijn pakket gebeurt

het pakket asap naar mij toe sturen graag

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een pakket dat u verwacht. Uiteraard begrijp ik dat u graag meer informatie zou willen ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens is het pakket inmiddels door u afgehaald bij de PostNL-locatie. Ik ga er dan ook van uit dat uw situatie voor nu is opgelost.

ceesie53
in de mail van de " united states postal service " stond dat het pakket afgeleverd was op 13 juni 2019 om 11.25, maar ik had helemaal niets ontvangen, door het tracking nummer op post.nl in te voeren kwam ik er achter dat het pakket op een postkantoor lag en ik het daar kon ophalen